پریدن از روی نوار فرمان ها
پیوند به محتوای اصلی
چهارشنبه ٢٦ مهر ١٣٩٦
ارسال به پیام رسان
مديريت مجوزهامديريت مجوزها

عنوان

آگهي فراخوان مناقصه عمومي(نوبت دوم) شماره آگهي 12/95

متن

آگهي فراخوان مناقصه عمومي(نوبت اول)           شماره آگهي 12/95

 

اداره كل نوسازي مدارس استان ايلام در نظر دارد بر اساس آگهي شماره 12/95 نسبت به خرید اقلام تجهیزات و رایانه (صندلی، کمدبایگانی، صندلی گردان کارمندی، میز اداری (تحریر)، صندلی گردان مدیریت اداری، میز مدیریت، کامپیوتر با متعلقات، پروژکتور، فتوکپی، کولر گازی، یخچال، آبسردکن، تلویزیون، پریپورت، اسکنر،چاپگر،فکس، مودم، USP، برد هوشمند، گاو صندوق، گوشی تلفن)که ریز آنها در ستون توضیحات جدول ذیل موجود است. طبق مشخصات از طريق مناقصه عمومي به شرکتهای واجد صلاحيت واگذار نمايد لذا از شرکتهایی كه تمايل دارند در مناقصه شركت نمايند دعوت بعمل مي آيد تا جهت دريافت اسناد مناقصه به سايت اداره كل نوسازي مدارس استان ايلام به نشاني www.nmilam.com مراجعه نمايند.

جدول عناوین اقلام مناقصات

رديف

عنوان

 

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال)توضیحات
1تجهیزات آموزشی و اداری 5112500صندلی مبلی- کمد بایگانی- صندلی گردان کارمندی- میز اداری و  ...
2تجهیزات رایانه ای 95/940/000کامپیوتر با متعلقات- پروژکتور- فتوکپی- چاپگر- USP پریپورت (مطابق جدول پیوست)
3کیت های کمک آموزشی تولید ایران 45/361/000کیت علوم مکانیک-شیمی-زمین شناسی-اپتیک طرح جدید- شیشه آلات و ... متوسطه تولید ایران
4تجهیزات ورزشی14/806/000میله والیبال-توپ والیبال-توپ فوتسال-دروازه فوتسال-میز پینک پنگ-توپ پینگ پنگ-راکت
5تجهیزات  کمک آموزشی (1)15/050/000اسپیلت(کولرگازی)-یخچال-آبسردکن-تلویزیونLED32 اینچ
6تجهیزات کمک آموزشی (2)6/390/000فتوکپی-اسکنر-فکس-پریپورت-گوشی تلفن

 

1-نشاني دريافت و تحويل اسناد مناقصه :

ایلام – بلوار شهید بهشتی -  اداره كل نوسازي مدارس استان ایلام (تلفن 08432222211)

2- تاريخ و مهلت دريافت و باز گشایی اسناد مناقصه :

مهلت دريافت اسناد مناقصه به مدت10(ده) روز از انتشار آگهي از تاريخ 11/10/95  لغايت پايان وقت اداري مورخ25/10/95  مي باشد.

مهلت تحويل اسنادمناقصه تا پايان وقت اداري مورخ 29/10/1395 مي باشد .

زمان بازگشایی پاکات  اسناد مناقصه روز  شنبه مورخ  2/11/1395 می باشد .

3- پرداخت هزینه خرید تجهیزات:

پرداخت هزینه خرید تجهیزات به شرکت برنده مناقصه بصورت اسناد خزانه اسلامی می باشد

اين فراخوان مناقصه در سايت مناقصات دولتي به نشاني www.IETS.mporg.ir درج گرديده است و هزينه درج آگهي هاي مناقصه بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

تصویر

http://www.dres.ir/public/PublishingImages/lists/news_public/archive/images%5B4%5D.jpg

تاریخ

1395/10/22

استان

ایلام

تاریخ انقضا

ضمايم
ارسال به پیام رسان